آقای عمران طالبی
چه کسی ؟ چگونه؟ کجا ؟
همه وبلاگ ها در پی آن هستند تا متنوع و جذاب باشند.
با همه محدودیتهایی که در قالب های وبلاگ وجود دارد همیشه در پی آن هستم تا وبلاگ خسته کننده نباشد.در همین راستا به پیشنهاد یکی از دوستان بخشی بنام "چه کسی ؟چگونه ؟کجا؟ "در وبلاگ اضافه شده است. چون آشنایی با همه نیکان به شکل مصاحبه میسر نیست ،شاید این بخش بتواند گامی در جهت شناخت نیکان و فرهیختگان محسوب گردد.از همین جا از پیشنهادهمه دوستان و خوانندگان در جهت متنوع شدن وبلاگ استقبال می نمایم .
+ نوشته شده در شنبه هفتم دی ۱۳۹۲ ساعت 19:17 توسط جاوید طالبی ، مریم طالبی
|
هدف از ایجاد وبلاگ گریزی است از آنچه میدانیم به آنچه که نمی دانیم.