بعد از انجام مصاحبه اجمالی با آقا مصطفی عطایی متاسفانه مدیریت کلی وبلاگ و بخش نظرات خوانندگان دچار اختلال گردید و خوانندگان نمی توانسنتد نظرات خود را بنویسند اما بعد از مدتی با رفع اشکال امکان نظر دهی خوانندگان میسر گردید
با عرض پوزش از آقا مصطفی
"مدیریت وبلاگ نیکان اتو"
+ نوشته شده در جمعه دوازدهم تیر ۱۳۹۴ ساعت 23:49 توسط جاوید طالبی ، مریم طالبی
|
هدف از ایجاد وبلاگ گریزی است از آنچه میدانیم به آنچه که نمی دانیم. در این راستا پاسداشت فرهنگ ، اخلاق ، دانایی و عشق مد نظر می باشد ، علاوه بر این گشودن پنجره ای نو برای گفتگو میان دو نسل گذشته و قرائت آن توسط نسل جدید . امیدوارم تسلیم زیبایی و حقیقت باشیم.